Zodiac kampagne på Instagram og Tiktok
Hos Envii sad jeg i den grafiske afdeling med fokus på at skabe relevant indhold til deres kanaler herunder Tiktok, Instagram, Linkedin og Facebook. 
Jeg vil kort gennemgå et eksempel på en zodiac kampagne jeg sad i spidsen af fra start til slut. Jeg stod for planlægning, photoshoot, redigering og til slut analysering af tal. 
Fokus lå på at skabe community samtidigt med, at vise et outfit på hvert zodiac. På Tiktok blev der uploadet to post pr. zodiac, hvoraf den ene var en Tiktok trend, og den anden, en collage med storytelling, i Enviis Tone of Voice, om stjernetegnet med fokus på fashion.
Grafiske elementer
Til zociac kampagnen udarbejdede jeg små grafiske stickers, som blev sat på hvert post. Udover det blev der lavet en story til hvert stjernetegn, som præsenterede dagens opslag. 
Kampagnen forløb over tre måneder i efteråret, hvor der blev lagt to post op om ugen. ​​​​​​​
Emailmarketing, A/B test og automatisering
Jeg er blevet lært op i Enviis CRM-system, og udarbejdet nyhedsbreve med indholdsproduktion, lige fra copy til video- og billedeproduktion.
Ud over dette var jeg også involveret i måling og analyse af diverse parametre gennem CRM-systemet for at optimere og vedligeholde Envii’s tilstedeværelse blandt vores målgruppe. Dette inkluderede tests som A/B-testning.
Jeg arbejdede dedikeret på at automatisere processer, herunder integration af POS-systemet med CMS-systemet samt effektivisering af e-mailflowet for at styrke kunderelationen. Dette gjorde det muligt at indsamle mere data og udnytte den optimalt til, at skabe værdi både for brugeren og virksomheden.
På billedet under ses en udarbejdelse af et nyhedsbrev. I dette tilfælde har jeg til at starte med, op sat det i Photoshop for at skabe det rigtige udtryk og design, inden jeg indsatte det i CRM-systemet Voyado.  
Analysering af tal på sociale medier
Til daglig videoproduktion og indhold på sociale medier, analyserede jeg med fokus på optimering. Mit fokus lå på performance af disse opslag, med kig på reach, engagement og interactions.
Nedenfor er et eksempel på en video jeg har filmet, og redigeret til Tiktok. Derefter har jeg analyseret på resultatet.
Indholdsproduktion til Instagram
Ligeledes har jeg produceret en video til Instagram, hvorefter jeg har analyseret disse tal også. Video samt tal kan ses nedenfor. 
Anbefaling fra Envii
Back to Top