Redesign og rebranding
Som afsluttende projekt på Multimediedesign (Karakter: 12), udarbejdede vi et redesign og en rebranding af skønhedsproduktbrandet GreenEtiq. 
Opgavens tematikker bestod af trends som community og bæredygtighed med problemformuleringen:
"Hvordan kan vi udarbejde en multimedie løsning for, at styrke GreenEtiqs kommunikation om
bæredygtighed med henblik på at øge salg?"
Den udarbejdede webshop kan ses her.
Den færdige rapport kan læses her.
Ny webshop
Som et led i opgaven fremlagde vi et redesign af GreenEtiqs nuværende site. Dette bestod af en webshop, en livstilsblog samt indholdsproduktion.
På webshoppen, samt sociale medier og i vores emailmarketing, har vi haft SEO i mente. Vi fandt keywords gennem Google keywords planner, med høje søgninger og lav konkurrence.
Indholdsproduktion
Vi arbejdede på indholdsproduktion som splashvideo, produktbilleder, stemningsbilleder og diverse grafiske elementer til at understøtte stemningen, og den livstil som GreenEtiqs rebranding står for. 
Kommunikationsplan
For bedst muligt at kunne holde styr på GreenEtiqs indhold til SoMe udarbejdede vi en strategisk kommunikationsplan. Den tog udgangspunkt i, at vi fandt frem til at Facebook og Instagram er de platforme målgruppen er mest aktiv på.
For bedst muligt at nå ud til de besøgende, gjorde vi brug af emailmarketing. Vi lavede et 3-step flow vha. Mailchimp, hvor man kommer igennem ‘pop-up sign up form’, ‘succes message’ og ‘final welcome mail’, hvortil du modtager en gratis freebie.
Back to Top