Udarbejdelse af webshop
På Ordrupgaard sad jeg med udarbejdelsen af deres nye webshop. 
I forlængelse af museets nye visuelle identitet, var det nødvendigt at skabe den røde tråd på Ordrupgaards online tilstedeværelse. 
Jeg udarbejdede en wireframe samt prototype vi kunne diskutere, inden udarbejdelsen af den endelige shop i WordPress med WooCommerce.
Grafisk design i den virkelige verden
I overensstemmelse med museets designguide, var jeg med til at lave bannere, skilte og posters til museet, samt digitale annoncer på sociale platforme. 

Instagram 
Jeg kreerede content til museets Instagram i Photoshop, hvor jeg manipulerede farvekurver og lysnede billeder, så de passede ind i museets billedstil. 
Til billedet skulle også klargøres en tekst med udgangspunkt i museets Tone of Voice, som kendetegnes ved at være professionel, kunstfaglig forankret, informerende og desuden formuleret på engelsk. Teksterne stemmer ofte overens med historien bag museet, og er derfor med fokus på storytelling, for på bedst mulig måde at formidle budskabet interessant og levende tilmuseets publikum.
Anbefaling fra Ordrupgaard
Back to Top